Kategorie:

Agencja Public Relations

Avatar
Opublikowane przez copywriter

Czym jest agencja public relations i czy rzeczywiście jest możliwością, z której powinny skorzystać przedsiębiorstw? A więc public relations jest narzędziem wykorzystywanym w dużej mierze przez marketing, jednak wiele osób myli marketing z działaniem public relations, uważając że są to zabiegi mające na celu jedynie zdobycie, i utrzymanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a jego klientem. Jednak nie jest to jedyny cel agencji. Otóż dochodzi do tego jeszcze wiele innych działań, równie ważnych i konkretnych. Agencja Public Relations ma kilka modeli. Pierwszym z nich będzie model rozgłos, inaczej mówiąc publicity, kolejnym będzie model informacji publicznej, trzecim modelem będzie model dwukierunkowy symetryczny, i ostatnim model dwukierunkowy asymetryczny. Public Relations podporządkowuje się komunikacji społecznej, zarządzaniu jak również marketingowi. Jeśli chodzi o zarządzanie, to oznacza ono zarządzanie planowe, prawne, oraz efektowne. Jak również komunikację pomiędzy firmą a klientami oraz wewnątrz firmy, pomiędzy właścicielem, kierownikami a pracownikami.